Przejdź do głównej zawartości
Aktywni, nie tylko w Cyberswiecie.
Na dzisiejszych zajęciach dzieci zastanawiały się nad tym, w jaki sposób można spędzać  swój wolny czas.
  Klasa podzielona została na 4 zespoły.
Każdy zespół otrzymał  rozsypankę obrazkową z różnymi aktywnościami.  
Zadaniem dzieci było przyporządkowanie tych aktywności
do określonych pór dnia i nocy - "zegar aktywności". 

 Po zakończeniu zadania uczniowie prezentowali swoją pracę.
Udzielali też odpowiedzi na pytania:
- Co by sie stało, gdyby ktoś grał na komputerze do późnej nocy?
- Co  by sie stało z kimś, kto nie miałby w ogóle czasu na aktywność ruchową?
--------------xxxxxx--------------
Odpowiedzi dzieci:
1. Jestesmy zmęczeni.
2. Boli nas głowa i kręgosłup.
3. Możemy  popsuć sobie wzrok.
4.  Nie mamy czasu na naukę.
5. Jesteśmy senni nasz mózg jest zmęczony.
6. Możemy  mieć słabą kondycję.
----------------xxxxxx----------------
 Kolejnym punktem było wymyślenie zabawy z dowolnie wybranym przyborem.
 Zabawa w ringo.
Zabawy ze skakanką.
Na zakończenie zajęć odbyła się wspólna zabawa papierową piłką.
Dzieci podczas zajęć były bardzo aktywne.
Myślę, że zajęcia  pozostaną na długo w pamięci dzieci 
i przyniosą  pozytywne efekty,
a pozyskane wiadomości i umiejętności będą miały zastosowanie
w codziennym życiu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witamy!!!

Witamy!!! Jesteśmy uczniami klasy III.  Rozpoczynamy przygodę z programem Wspólne kroki w Cyberświecie. Dzięki temu programowi poznamy bliżej zasady bezpiecznego korzystania z Internetu i innych mediów elektronicznych. Mamy nadzieję, że  dużo się nauczymy i będziemy się wspaniale bawić na zajęciach.  Poznajemy bezpieczne strony.
Rozmowy w Cyberświecie Na dzisiejszych zajęciach uczniowie doskonalili swoje umiejętności z zakresu komunikowania się z innymi poprzez rozmowę. Poznali: -  "język żyrafy = język porozumienia" - "język szakala = język przemocy"  Rozmawiali o skojarzeniach z zapisanymi hasłami i wymienionymi zwierzętami. Omawiali wygląd zwierząt  i wypowiadali sie na temat ich trybu życia. Następnie losowali zadania i przyporządkowywali je do odpowiedniej kategorii.  Potem odbyła się zabawa "w komunikaty". Na zakończenie zabawy uczniowie wypowiadali się, jak się czuli podczas czytania komunikatów. Dzisiejsze zajęcia bardzo się dzieciom podobały.  A szczególnie "język żyrafy". Postanowili, że będą go często używać.