Przejdź do głównej zawartości
Podsumowanie programu
"Wspólne kroki w Cyberświecie" 

 W piątek 7 grudnia 2018 roku odbyło się podsumowanie programu profilaktycznego "Wspólne kroki w Cyberświecie".
 Miało ono charakter "gry terenowej", w której uczestniczyli zarówno uczniowie jak i ich rodzice.
 Uczestnicy podzieleni byli na drużyny.
Każda drużyna miała za zadanie odnaleźć kopertę w swoim kolorze, następnie odczytać zadanie i go wykonać. 
Za prawidłowe wykonanie zadania drużyna otrzymywała część hasła.
Ułożenie całego hasła kończyło wspólną zabawę.


Po wykonaniu wszystkich zadań drużyny zaprezentowały swoje hasło:
"Rozważni i odważni na tropach kolejnych odkryć
w Cyberświecie"

Na zakończenie całego programu profilaktycznego odbył się wspólny poczęstunek.
Dzieci otrzymały dyplomy
"Cyberzucha"

Dziękujemy za umożliwienie wzięcia udziału w realizacji programu profilaktycznego.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Witamy!!!

Witamy!!! Jesteśmy uczniami klasy III.  Rozpoczynamy przygodę z programem Wspólne kroki w Cyberświecie. Dzięki temu programowi poznamy bliżej zasady bezpiecznego korzystania z Internetu i innych mediów elektronicznych. Mamy nadzieję, że  dużo się nauczymy i będziemy się wspaniale bawić na zajęciach.  Poznajemy bezpieczne strony.
Rozmowy w Cyberświecie Na dzisiejszych zajęciach uczniowie doskonalili swoje umiejętności z zakresu komunikowania się z innymi poprzez rozmowę. Poznali: -  "język żyrafy = język porozumienia" - "język szakala = język przemocy"  Rozmawiali o skojarzeniach z zapisanymi hasłami i wymienionymi zwierzętami. Omawiali wygląd zwierząt  i wypowiadali sie na temat ich trybu życia. Następnie losowali zadania i przyporządkowywali je do odpowiedniej kategorii.  Potem odbyła się zabawa "w komunikaty". Na zakończenie zabawy uczniowie wypowiadali się, jak się czuli podczas czytania komunikatów. Dzisiejsze zajęcia bardzo się dzieciom podobały.  A szczególnie "język żyrafy". Postanowili, że będą go często używać.
Aktywni, nie tylko w Cyberswiecie. Na dzisiejszych zajęciach dzieci zastanawiały się nad tym, w jaki sposób można spędzać  swój wolny czas.   Klasa podzielona została na 4 zespoły. Każdy zespół otrzymał  rozsypankę obrazkową z różnymi aktywnościami.   Zadaniem dzieci było przyporządkowanie tych aktywności do określonych pór dnia i nocy - "zegar aktywności".     Po zakończeniu zadania uczniowie prezentowali swoją pracę. Udzielali też odpowiedzi na pytania: - Co by sie stało, gdyby ktoś grał na komputerze do późnej nocy? - Co  by sie stało z kimś, kto nie miałby w ogóle czasu na aktywność ruchową? --------------xxxxxx-------------- Odpowiedzi dzieci: 1. Jestesmy zmęczeni. 2. Boli nas głowa i kręgosłup. 3. Możemy  popsuć sobie wzrok. 4.  Nie mamy czasu na naukę. 5. Jesteśmy senni nasz mózg jest zmęczony. 6. Możemy  mieć słabą kondycję. ----------------xxxxxx----------------  Kolejnym punktem było wymyślenie zabawy z dowolnie wybranym pr